čtvrtek 2. října 2014

RECEPT Zelenina v balíčku á la ratatouille

Čím dál víc oceňuji recepty, které nejsou těžké na přípravu a přitom se neochudíte o skvělou chuť. A když navíc nepotřebujete tunu nádobí, o to víc jsem nadšená. Recept na pečenou zeleninu v papilotě jsem uviděla nedávno na blogu Když mám chuť, kterým jsem se inspirovala.

Doma jsem našla nějakou zeleninu a v kořence se skrývalo provensálské koření. Skvělá kombinace, kterou jsem ihned musela realizovat. A musím říct, že jsem udělala dobře, byla to totiž dobrota.

Ingredience

  • oblíbená zelenina (cuketa, lilek, červená nebo žlutá paprika, rajče- může být i z plechovky, když jsou teď mdlé chuti)
  • balkánský sýr
  • provensálské koření
  • sůl, pepř
  • olivový olej


Zeleninu nakrájíme na stejně velké kousky, balkánský sýr na kostičky. Ustřihneme si větší kus pečícího papíru, který si přehneme nadvakrát, aby byl pevnější. Doprostřed klademe osolenou a opepřenou směs zeleniny a sýra, kterou posypeme provensálským kořením a balíme balíčky tak, aby při pečení nic neuniklo. Troubu si předehřejeme na 180 stupňů, balíčky klademe na plech a pečeme při této teplotě 30-45 minut. Po upečení opatrně nastřihneme a můžeme jíst přímo z papilotu s oblíbeným pečivem. Pro dobrou chuť ještě přidávám nakonec lžíci olivového oleje, který jídlu dodá ještě větší šmrnc.


Máte rádi pečenou zeleninu? Nebo si radši pochroupete čerstvou? 

Žádné komentáře:

Okomentovat